niedziela, 23 czerwca 2013

Lakier piaskowy

Tyle się naczytałam na temat lakierów piaskowych, że sama postanowiłam sobie taki zakupić. Byłam bardzo ciekawa czy faktycznie są tak rewelacyjne. Zapraszam na krótką recenzję :)


Wybrałam lakier Lovely Baltic Sand, którego cena była bardzo przystępna (ok. 9 zł). Nie chciałam inwestować w drogi lakier tego typu, ponieważ nie byłam pewna czy w ogóle mi się spodoba. Teraz już rozumiem zachwyt wszystkich nad tego typu lakierami, efekt jest naprawdę super. 

+ bezproblemowa aplikacja
+ szybkie wysychanie
+ cena
+ bardzo efektowny ;)


- średnia trwałość ok. 2-3 dni

Na pewno wybiorę się jeszcze do Rossmanna po inny kolor tego lakieru :)




A Wy macie już w swoich kolekcjach lakiery piaskowe? Jakie inne marki polecacie?

5 komentarzy:

  1. Dla mnie rewelacja. Ja tak ciągle odkładam zakup i odkładam, ale kalendarzowe lato w końcu nastało, więc trzeba ruszyć na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieźle to wygląda(; muszę sobie taki sprawić

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go przedwczoraj. :) Na pewno niedługo też dodam post z nim w roli głównej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam lakieru tej marki - muszę się w jakiś zaopatrzyć :)

      Usuń