wtorek, 11 czerwca 2013

Face&Look Box i próbki Love Me Green

Jakiś czas temu zarejestrowałam się jako ambasadorka Face&Look. Wzięłam udział w akcji, w której można było otrzymać pudełko z czasopismem Face&Look, próbkami kosmetyków i pełnowartościowymi kosmetykami. Dziś odebrałam z drogerii moje pudełko, nie ukrywam, że jego zawartość zrobiła na mnie wrażenie ;)


Więcej informacji na temat akcji Face&Look znajdziecie tu.

Dzisiaj dotarły do mnie także próbki kosmetyków Love Me Green.


Biorę się za testowanie :)

10 komentarzy:

  1. ale super, gratulacje, fajne paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ja też muszę odebrać to pudełko :) Fajnie, ze pokazałaś zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zdobyłaś próbki love me green?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 15 czerwca prowadzą taką akcję. Zajrzyj na FB Love Me Green, tam znajdziesz wszystko na ten temat :)

      Usuń
  4. A to było w jakimś kartonie? ;) tzn.boksie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko było zapakowane w karton i zaklejone taśmą :)

      Usuń
  5. ja niestety nie mam wszystkich produktów, ktoś je musiał wyciągnąć ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja udałam się na poszukiwania drogerii w której miałam odebrać box i jestem już zrezygnowana bo sklep taki nie istnieje. Świetna organizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dziś sprawdzę czy paczka do mnie dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety dostałam w siateczce bez wszystkich gazetek i w sumie większość innych produktów, bo 5 błyszczyków, lakier do paznokci, fluid, cień do powiek (nie zapakowany w pudełeczko)

    OdpowiedzUsuń