wtorek, 4 czerwca 2013

Eveline Slim Extreme 3D - Serum modelujące pośladki

Dziś kilka słów na temat produktu, który otrzymałam do przetestowania od sklepu dolinakremowa.pl.
Mowa o Eveline Slim Extreme 3D superskoncentrowanym serum modelującym pośladki.


Opis producenta 
Intensywnie modelująca kuracja wydobywająca piękno kobiecych kształtów.
Pośladki odzyskują krągły i ponętny kształt.

Rewolucyjna formuła oparta na unikatowym kompleksie Full-shape i Volufiline, sprawia, że serum błyskawicznie wypełnia, rzeźbi i unosi pośladki. Już po pierwszym zastosowaniu tworzy mikrosiateczkę liftingującą, zapewniając szybki efekt krągłych i jędrnych pośladków. Serum sprawia, że pośladki stają siępełne, perfekcyjnie wymodelowane i maksymalnie uniesione. Zabiega wiotczeniu skóry oraz chroni przed powstawaniem rozstępów.

Wyselekcjonowane składniki:
- Volufiline - naturalny ekstrakt z azjatyckiej rośliny Gardenia asiatica, stosowanej od wieków w medycynie naturalnej. Stymuluje rozwój lipidów w komórkach tłuszczowych (adipocytach), reguluje proces ich magazynowania. Sprawia, że pośladki stają się pełniejsze i bardziej krągłe.
- Full-shape - kompleks na bazie Kigelia africana zwiększający elastyczność włókien  tkanki łącznej . Modeluje linię pośladków i daje natychmiastowy efekt push-up.
- Kwas hialuronowy - działa jak "molekularna gąbka", maksymalnie nawilżając skórę. Jego łańcuchowa struktura, przeplatając przestrzenie między włóknami kolagenu, wzmacnia i nadaje pośladkom młodzieńczą sprężystość. 
- Kofeina - pobudza mikrokrążenie, przyspiesza metabolizm komórkowy w skórze, jednocześnie zwiększając jej jędrność o elastyczność.
- Algi laminaria - zawierają liczne witaminy, sole mineralne, antyoksydanty i aminokwasy, wzmacniają strukturę szkieletu skóry, poprawiają przemianę materii w skórze, detoksykują i oczyszczają.

Potwierdzona skuteczność*
Maksymalnie uniesione pośladki - 70%
Poprawa jędrności i elastyczności - 100%
Perfekcyjnie wymodelowany kształt - 70%

*badania in vivo przeprowadzone na docelowej grupie kobiet pod kontrolą lekarza dermatologa

Moja opinia
Opakowanie - 200 ml, wygodne i poręczne, jedyne co mnie drażni to natłok napisów - innowacja!, total push-up effect, maksymalnie, perfekcyjnie nr 1, trochę ich za dużo, ale może to moja fanaberia, osobiście wolę bardziej przejrzyste i jasne komunikaty :)


Zapach - bardzo delikatny, świeży i przyjemny - jak dla mnie rewelacja :)


Konsystencja - serum jest dość gęste i wchłania się nieco dłużej, jednak zupełnie mi to nie przeszkadza :)




Stosowanie - codziennie rano i wieczorem należy wmasować serum okrężnymi ruchami w pośladki, zaczynając od dołu ku górze, aż do wchłonięcia. Oczywiście należy to robić regularnie, aby osiągnąć najlepszy efekt. Stosowanie serum nie sprawia żadnych problemów, jest łatwe i przyjemne ;)


Cena - ok. 15 zł, czyli bardzo przyzwoita cena.


Efekt po stosowaniu - odwołując się do wyników badań zamieszczonych przez producenta na opakowaniu, rzeczywiście zauważyłam, że skóra jest o wiele bardziej elastyczna i ujędrniona, co do efektu maksymalnego uniesienia i perfekcyjnego wymodelowania - spektakularnej zmiany jakoś nie widać. Jednak muszę szczerze przyznać, że i tak produkt ten przerósł moje oczekiwania, nie spodziewałam się wiele po nim, a naprawdę poprawił kondycję mojej skóry. 


Ocena - 4+/5



Podziękowania dla Doliny Kremowej za możliwość przetestowania tego kosmetyku :)


Czy któraś z Was stosowała ten produkt lub inne z tej serii? Czekam na Wasze opinie w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. Ależ fajny produkt:) ja mam teraz z Eveline balsam do rąk:) Bardzo lubię tę firmę;)

    OdpowiedzUsuń