czwartek, 6 czerwca 2013

Belcils Krem Witalizujący do Rzęs - recenzja

Produkt ten znajdował się w kwietniowym ShinyBox. Nie ukrywam, że byłam bardzo ciekawa jego działania, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam okazji używać tego typu kosmetyku do pielęgnacji rzęs. Po miesięcznym stosowaniu mogę się z Wami podzielić moją opinią na jego temat :) Na początek jednak tradycyjnie kilka słów od producenta tego specyfiku.

Opis producenta
Belcils Krem Witalizujący do Rzęs  jest wyjątkowym produktem, który wydłuża, pogrubia i zapobiega ich wypadaniu oraz jednocześnie chroni nabłonek powieki. W składzie kremu znajdują się składniki gwarantujące skuteczność działania i rezultatów:
- Pantenol jest odpowiedzialny za wzrost i ochronę rzęs i daje im bardzo atrakcyjny naturalny połysk
- Olej jojoba wygładza i nawilża delikatną skórę powiek, zapobiega powstawaniu zmarszczek
- Olej rycynowy ułatwia przenikanie składników aktywnych
Rzęsy po stosowaniu kremu zwiększają piękno i ekspresję oczy.


 Moja opinia
Opakowanie - krem zamknięty jest w małej (4 ml), metalowej tubce. Wyglądem nieco przypomina maść. Dość uciążliwe jest to, że przy mocniejszym naciśnięciu tubki produkt ciągle z niej wypływa. 


Zapach - bardzo delikatny, trochę miętowy ;)

Konsystencja - nie przypomina kremu, lecz maść, konsystencja tego preparatu jest dość tłusta, ale zupełnie mi to nie przeszkadzało.


Stosowanie - na umyte rzęsy nanieść niewielką ilość produktu, przy pomocy opuszka palca. Zaleca się stosować codziennie przez okres 20-30 dni, najlepiej przed snem, po wszystkich zabiegach pielęgnacyjnych.
Kosmetyk nakłada się na rzęsy bardzo szybko i wygodnie, co ważne nie podrażnia on oczu.

Cena - ok. 35 zł / 4 ml

Efekt po stosowaniu - muszę szczerze przyznać, że po miesięcznej "kuracji" nie zauważyłam wyraźnego pogrubienia czy wydłużenia rzęs, mimo tego i tak jestem zadowolona, ponieważ moje rzęsy wzmocniły się i nie wypadają już tak jak dawniej.
Oto zdjęcia prezentujące efekty, niestety mój aparat na więcej nie pozwala ;)

Przed

Po

Ocena - 4/5

Stosowałyście ten krem lub możecie polecić inne produkty do pielęgnacji rzęs? 
Czekam na Wasze opinie i propozycje.

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Nie używałam, w zasadzie rzadko maluję rzęsy i w sumie mam zdrowe:) Ale o takim kremie do rzęs pierwsze słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam mocne rzęsy i w sumie je lubię, myślałam, że ten odrobinę je wydłuży czy coś... ale stosuję od czasów Shiny, kiedy go wrzucili i nic nie widzę :P co prawda robiłam przerwy, ale już po składzie widać, że cudów nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ja spektakularnego efektu też nie zauważyłam. Moje rzęsy co prawda się wzmocniły, ale poza tym nic.

      Usuń
  3. Też używałam ale jakoś nie osiągnęłam widocznych efektów. Cóż, zostało pół tubki więc spróbuję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Inny produkt, który mogę polecić, który działa i znacznie wydłuża rzęsy to produkty marki Revitalash, np.:
    http://revitalash.com.pl/eyelash-conditioner-advanced/
    Jest mały i dość drogi ale rzęsty wyglądają jak te doklejane 1:1 już po miesiącu stosowania :)
    Moim zdaniem działa super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam krem belcils i jestem bardzo zadowolona. U mnie efekty były widoczne po miesiącu stosowania. Polecam

    OdpowiedzUsuń