czwartek, 30 maja 2013

Sweet Secret czekoladowy peeling cukrowy do ciała

W takim razie czas na recenzję mojego ostatniego odkrycia :)

Informacje od producenta
Czekoladowy peeling cukrowy do ciała
ciemna czekolada i orzech pistacji

Słodka uczta dla ciała i zmysłów! Wyjątkowy kosmetyk o niezwykle gęstej, aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu został stworzony do mycia i pielęgnacji ciała, dla osób, które cenią produkty naturalne i chcą podarować sobie chwile przyjemności. Specjalnie opracowana, bogata receptura na bazie ciemnej  czekolady i orzechów pistacji wspomaga wyszczuplanie oraz doskonale odżywia i wygładza ciało, a kryształki  cukru usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawiając mikrokrążenie i jędrność skóry. Regularnie stosowanie Czekoladowego peelingu do ciała zapewnia uczucie wypielęgnowanej i jedwabiście gładkiej skóry, a zniewalająco słodki zapach dodaje energii wyraźnie poprawia nastrój.


Sposób użycia: Peeling nanieść na zwilżoną skórę wykonując delikatny masaż, a następnie spłukać ciepłą wodą.

Moja opinia
Opakowanie - pojemność 225 g, bardzo poręczne i wygodne, szata graficzna smakowita ;)
Zapach - obłędny, słodki, czekoladowo-pistacjowy.
Konsystencja - bardzo gęsta, nieco żelowa.

Stosowanie - bardzo przyjemne, peeling dobrze ściera i roztacza wokół cudowny zapach.
Cena - ok. 13 zł
Efekt po stosowaniu - skóra jest gładka, delikatna i sprężysta - jak dla mnie super :)
Ocena 5/5

Jest to jeden z najlepszych peelingów jakie do tej pory stosowałam. 
A Wy macie swoje ulubione? Może mi jakiś polecicie do przetestowania ;)

2 komentarze:

  1. ZAPRASZAM - ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO WZIĘCIA UDZIAŁU W Liebster Award PYTANIA ZNAJDZIESZ U MNIE NA BLOGU :*
    http://innlovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń