czwartek, 16 maja 2013

Majowy ShinyBox :)

Nie będę ukrywać mojego ogromnego zadowolenia z zawartości tego pudełka. Jak dla mnie jest idealne :)



 A oto zawartość:


1. Biosilk Silk Therapy Shampoo - 50 ml
34,99 zł / 350 ml
2. Biosilk Silk Therapy Conditioner - 50 ml
34,99 zł / 350 ml


3. Synchroline zestaw 5 próbek kremu:
- Sensicure cream-gel - krem do twarzy przeznaczony dla skóry wrażliwej 36 zł / 50 ml
- Hydratime plus - nawilżający krem do twarzy 48 zł / 50ml
- Synchrovit face cream - krem przeciwzmarszczkowy z witaminą A+E do skóry twarzy 58 zł / 50 ml
- Terproline face cream - uelastyczniający krem do twarzy 55 zł / 50 ml
- Nutritime plus - krem do twarzy przeznaczony dla skóry suchej i bardzo suchej 45 zł / 50ml


4. Goldwell StyleSign Gloss Magic Finish - spray nabłyszczający - 50 ml
73 zł / 500 ml


 5. Organique Czekoladowy peeling cukrowy - 100 ml
59,99 zł / 200 ml


 Wśród osób, które zakupiły majowy ShinyBox do momentu pierwszej wysyłki rozlosowano 100 dodatkowych kosmetyków. Udało mi się znaleźć w tej grupie :) Gratis w moim pudełku znalazłam lotion mocno nawilżający po opalaniu z bio-aloesem i bio-masłem shea marki Lavera.


Majowa edycja ShinyBox jest jak dla mnie trafiona w 100% 
Wszystkie produkty bardzo mi się podobają i z przyjemnością je przetestuje. 

A Wy macie już swoje pudełko? Podoba Wam się jego zawartość?

3 komentarze:

  1. Calkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biosilki miałam - fajne :) Ale ten peeling!!! Magia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to pudełeczko. Chciałabym kiedyś wypróbować ten peeling.
    Pozdrawiam i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń