piątek, 31 maja 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana przez Patrycję I'm in Love do Liebster Award :) 
Pora zatem odpowiedzieć na kilka pytań.


1. Co lubisz w sobie najbardziej?
Punktualność i poczucie humoru ;)
2. Co masz przy sobie zawsze?
Komórkę i ostatnio wazelinę kosmetyczną do ust Flos-Lek;)
3. Jakie cechy u ludzi cenisz najbardziej?
Szczerość, odpowiedzialność i poczucie humoru.
4. Ulubiony owoc?
Czerwona porzeczka
5. Czyje blogi odwiedzasz najczęściej?
6. Piosenka z dzieciństwa?
piosenki Fasolek hehe
7. Ulubione formy spędzania wolnego czasu?
filmy, muzyka, leniuchowanie na działce
8. Jest coś czego żałujesz?
nie
9. Jakie masz plany na wakacje?
hmmm dopiero opracowuję plan
10. Ulubione programy w tv?
ostatnio: Łowcy okazji, Aukcja w ciemno i Walka o bagaż :)
11. Ostatnio przeczytana książka?
Kobieta w czerni

Moje pytania:
1. Jaka jest Twoja ulubiona płyta / książka?
2. Gdzie najchętniej wybrałabyś się na wakacje?
3. Twoje ulubione blogi?
4. Co najbardziej denerwuje Cię u innych osób?
5. Jakie jest Twoje ulubione danie?
6. Czego byś nigdy nie zrobiła?
7. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
8. Kawa czy herbata?
9. Co jest Twoją największą pasją?
10. Najgorszy film jaki widziałaś to...?

Nominuję:

3 komentarze:

  1. dziękuję za nominację, w wolnym czasie postaram się odpowiedzieć na TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, już napisałam odpowiedzi:)) punkt 1 ! Mam to samo :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. już dostałam wcześniej nominację,więc pozwól,że na pytania odpowiem tutaj :)

    1. Jaka jest Twoja ulubiona płyta / książka?
    nie mam ulubionej :)
    2. Gdzie najchętniej wybrałabyś się na wakacje?
    na biwak do lasu
    3. Twoje ulubione blogi?
    najbardziej lubię ten: http://kosmetasia.blogspot.com/
    4. Co najbardziej denerwuje Cię u innych osób?
    brak szczerości!-lubię jak ktoś mówi zawsze to co myśli,ja taka jestem i tego samego oczekuję od ludzi z mojego otoczenia
    5. Jakie jest Twoje ulubione danie?
    królik w śmietanie :D
    6. Czego byś nigdy nie zrobiła?
    chyba bym nie zabiła,choć kto wie :P
    7. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
    uwielbiam wszelkiego rodzaju płyny do kąpieli
    8. Kawa czy herbata?
    kawa
    9. Co jest Twoją największą pasją?
    mój ogródek z warzywkami
    10. Najgorszy film jaki widziałaś to...?
    hmmm chyba nie ma takiego,a przynajmniej teraz mi nic do głowy nie przychodzi

    OdpowiedzUsuń