wtorek, 28 maja 2013

Już jestem ;)

Niestety ostatnio nie miałam zbyt wiele czasu, dlatego też na blogu zapadła cisza. Całe szczęście znalazłam kilka wolnych chwil i jestem :) Dzisiejszy post będzie miał charakter nagrodowo-zakupowy. Jak większość osób uległam promocji -40% w drogerii Rossmann i kupiłam kilka rzeczy. Poza tym dotarły do mnie dwie bardzo fajne nagrody ;)


Bielenda płyn micelarny Esencja Młodości
AA płyn micelarny Kolagen Źródło Młodości


Perfecta koktajlowa maseczka S.O.S. na twarz i pod oczy
Perfecta hydrożelowe płatki pod oczy


Manhattan lakier do paznokci Lotus Effect - kolor 65W
Rimmel lakier do paznokci 60 seconds - kolory 850 i 320

A oto nagrody :) 


Żel pod prysznic Balea


Marek Tomalik "Lady Australia"

A już niebawem recenzja kosmetyczna :) 
Pozdrawiam

3 komentarze: