środa, 24 kwietnia 2013

Wygrałam :)

Zawsze bardzo cieszą mnie wygrane w konkursach (z resztą jak każdego chyba). 
Oto co ostatnio udało mi się zdobyć :)

W konkursie na blogu ROKSI wygrałam bon podarunkowy o wartości 30 zł (plus darmową przesyłkę) do kosmetykizapteki.com. Jestem bardzo zadowolona z zakupionych w tym sklepie produktów.


Himalaya Herbals - Rewitalizujący olejek do włosów 200 ml
GAL - Odżywka keratynowa "twist off" 48 kapsułek

Dziś dotarła do mnie nagroda, którą zdobyłam w fejsbukowym konkursie Moc Włosów.
Miałam do wyboru jeden produkt z linii Seboradin włosy ciemne, włosy jasne, z naftą kosmetyczną lub regenerujący. Wybrałam Seboradin szampon do włosów ciemnych :)

3 komentarze:

  1. łaaał ale super!! Gratuluję wygranych!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne rzeczy wygrałaś ! Ja niestety nie mam szczęścia w konkursach !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń