czwartek, 4 kwietnia 2013

Sezamie otwórz się ...

Już niedługo czas wycieczek, wyjazdów i zwiedzania nowych i starych miejsc - choć pogoda na to nie wskazuje ;) Przed nami długi weekend majowy, no i wakacje. Zastanawiam się na co Wy zwracacie uwagę podczas podróżowania? Wolicie spędzać czas aktywnie, zwiedzacie czy raczej leniuchujecie? Ja uwielbiam odwiedzać nowe miejsca, muzea, kościoły, obserwować architekturę i bywać w miejscach, o których nie wspominają przewodniki. Najczęściej jednak podczas zwiedzania moją uwagę przykuwają... drzwi :) Szczególnie te stare, z ciekawymi zdobieniami, oryginalnymi klamkami czy witrażami. Może to trochę dziwne, no ale cóż :) Jedni lubią fotografować morze (to też lubię), inni góry, kościoły, pomniki, a ja lubię drzwi. Dlatego dziś porcja inspirujących zdjęć z drzwiami, które odnalazłam w internecie :) Miłego oglądania.











A Wy na punkcie czego macie bzika? :)

2 komentarze:

  1. To wszystkie Twoje zdjęcia drzwi?? Ja miałam podobnie jak byłam w Niemczech na Erasmusie w tamtym roku. Tyle, że miałam fioła na punkcie klamek :D było wiele super klamek- typu delfiny, lwy i inne ciekawe, obok których nie można przejść obojętnie. Ja tez kocham podróżować. Wszystkie miejsca mnie kręcą w których nie byłam w Polsce i na świecie :) Kocham muzea, a całkowitego świra mam na punkcie pomników - wszystkich bez wyjątku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są to zdjęcia mojego autorstwa, znalazłam je w internecie i tak bardzo mi się spodobały, że postanowiłam je tu umieścić :)

      Usuń