wtorek, 23 kwietnia 2013

Maseczka z wyciągiem z róży Avon

Pora na obiecaną recenzję maseczki do twarzy z wyciągiem z róży z Avonu.

Opis producenta
Informacja umieszczona na opakowaniu jest bardzo krótka.
Rozświetla skórę twarzy. Sposób użycia: nałożyć równą warstwę maseczki na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu. Pozostawić na 10-15 minut. Spłukać ciepłą wodą.
W katalogu pojawia się następujący opis:
- zawiera kawałki płatków róży
- rozświetla i nawilża skórę twarzy pozostawia ją świeżą i gładką
- testowane dermatologicznie


Moja opinia
Opakowanie - osobiście bardzo podoba mi się opcja maseczki w "słoiczku", nie jest to może tak higieniczne jak tubka, no ale cóż :) Pojemność opakowania to 75 ml.



Zapach - maseczka ma dość intensywny różany zapach, może trochę za mocny, ale na szczęście po nałożeniu na twarz nie pachnie już tak bardzo.
Konsystencja - galaretkowato-żelowa, zawiera kawałki różanych płatków, bardzo przyjemna.


Stosowanie - jest bardzo łatwe i wygodne, maseczka nie sprawia żadnych problemów zarówno przy nakładaniu jak i zmywaniu.
Cena - ja kupiłam ją w promocji za 8,90 zł, o ile się nie mylę jej regularna cena to ok. 16 zł.


Efekt po stosowaniu - skóra po użyciu maseczki jest naprawdę rozświetlona i gładka, w żaden sposób nie podrażnia i nie uczula, pozostawia skórę odświeżoną i nawilżoną.
Ocena 5/5

4 komentarze:

  1. Wow ale fajna maseczka! Takiej galaretki to jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam!:) bardzo dobra maseczka . A efekty widać już po pierwszym stosowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ja własnie na sobie jest, fajowa, takie fajne uczuci teraz mam :D POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczka jest niesamowita , chociaz moglaby byc w tubce. :D

    OdpowiedzUsuń