czwartek, 11 kwietnia 2013

GlossyBox kwiecień 2013

Zamówiłam swoje pierwsze pudełko GlossyBox i właśnie dziś do mnie dotarło. 
Jego zawartość jest dla mnie zachwycająca!

Oto co w nim znalazłam:
1. BIOLIQ Intensywne serum rewitalizujące - produkt pełnowymiarowy 28 zł / 30 ml
2. Dermo Rassoul Dezodorant nawilżający - produkt pełnowymiarowy ok. 15 zł / 75 ml
3. Yasumi Peeling do ciała - 50 g
pełny produkt kosztuje 45 zł / 220 g
4. Charmine Rose Nawilżające emulsja do stóp - 50 ml
pełny produkt kosztuje 40 zł / 100 ml
5. Love Me Green Organiczny krem do ciała - 30 ml NOWOŚĆ!
pełny produkt kosztuje 129 / 200 ml

Dodatkowo:
- Neonowe gumki do włosów :)
- Voucher 40 zł na dowolny zabieg kosmetyczny, relaksacyjny, wyszczuplający lub trwałą depilację
- Voucher 40 zł do wykorzystania przy jednokrotnym zakupie produktów na www.love-me-green.com powyżej 200 złotych

Przepraszam za jakość zdjęć, ale mój aparat to już staruszek :)











A Wy macie już swoje pudełko? 
Co sądzicie o zawartości kwietniowego boxa?

3 komentarze: