czwartek, 21 marca 2013

The Versatile Blogger Award


Serdecznie dziękuję za nominację od alicjamagdalena :)

Wydaje mi się, że The Versatile Blogger Aword to świetna zabawa.
Oto jej zasady:
1. Osoba nominowana pokazuje nagrodę u siebie na blogu.
2. Dziękuje nominującemu blogerowi na jego blogu.
3. Nominowany ujawnia 7 faktów o sobie :)
4. Należy nominować kolejnych 15 blogerów.
5. Informujemy nominowanych blogerów na ich blogach :)

W takim razie czas na 7 faktów o mnie

1. Najbardziej lubię spędzać czas słuchając ulubionych płyt.

2. Uwielbiam jesień.

3. Mój ulubiony serial - "Rodzina Borgiów".

4. Lubię piec, ale nie zawsze mi to wychodzi :)

5. Ostatnio oszalałam na punkcie kosmetyków (szczególnie tych do włosów).

6. Chciałabym zwiedzić Berlin i Pragę :)

7. Nie lubię się spóźniać.


Nominowane blogi:

4 komentarze:

  1. Ajjj Dziękuję :))! Ja też uwielbiam jesień i nie lubię się spóźniać. Marzę o Pradze, na szczęście w Berlinie byłam już 2 razy - piękne miasto!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za otagowanie, już kiedyś miałam okazję pisać na ten temat:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację;)

    OdpowiedzUsuń