środa, 6 marca 2013

Stylizacje

Zawsze lubiłam tworzyć różnego rodzaju stylizacje, dobierać odpowiednie dodatki, bawić się kolorami i tkaninami. Jak się okazało mogę to robić także wirtualnie :) Ostatnio odkryłam Polyvore, pewnie dla wielu z Was to żadne odkrycie, ale ja niestety dowiedziałam się o tej stronie niedawno. Polyvore daje możliwość tworzenia kolaży prezentujących nie tylko stylizacje modowe, ale także te związane z urodą, makijażem czy fryzurami. Mamy do dyspozycji szablony i całą masę ubrań, dodatków i innych ciekawych gadżetów. Poza tym, że sami tworzymy mamy także możliwość oceniania i komentowania kolaży innych użytkowników. 
Oto moje pierwsze dzieła :)


Wiem, że nie są to bardzo rozbudowane i graficznie olśniewające projekty, ale mi całkiem się podobają. A Wam? 
Podzielcie się swoimi opiniami na temat tego typu stron, może znacie jakieś inne? Czekam na Wasze komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz