niedziela, 10 marca 2013

Spodnie na wiosnę

Zwykle wiosna kojarzy się z porzuceniem spodni na rzecz lekkich i zwiewnych sukienek czy spódniczek. Ja jednak nie jestem zwolenniczką tego typu wdzianek, mam ich sporo jednak noszę je bardzo rzadko. Uwielbiam spodnie i w nich czuję się najlepiej, dlatego też niestandardowo postanowiłam zaprezentować kilka ciekawych modeli spodni na nadchodzący sezon :)

 Black & white

 ASOS € 45,45

ZARA 169 zł

Pastele

 HOUSE 71,91 zł

HOUSE 71,91 zł

RESERVED 99,99 zł

Drobny wzór

H&M 39,90 zł

H&M 59,90 zł

Intensywnie

ASOS € 45,45

CROPP 44,89 zł

CROPP 44,89 zł

Które podobają Wam się najbardziej? A może macie swoje osobiste hity na nadchodzący sezon? 
Dajcie znać w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. Mnie najbardziej podobają się biało - czarne w paski. Może dlatego, że mam do nich sentyment.. Będąc nastolatką, czyli 10 lat temu, leciał w tv program ,,Idol". Pewnego razu, zobaczyłam w spodniach w paski, Monikę Brodkę i musiałam je mieć :D cieszy mnie bardzo, że paski dalej na topie :)

    OdpowiedzUsuń