wtorek, 19 marca 2013

Nowe w kosmetyczce :)

Ostatnio zagościło u mnie sporo nowych kosmetyków z których jestem bardzo zadowolona.


Nagrody od ShinyBox:
1. Odżywka do paznokci multiwitaminowa Biogena Pharma
2. Phenome zestaw pięciu kremów
3. Wise żel do mycia ciała
4. Rimmel lakier do paznokci


Efekt wymiany na vinted.pl:
1. Paloma odżywka multiwitaminowa
2. Eveline odżywka - Paznokcie twarde i lśniące jak diament
3. Avon - Nail experts strong results
4. Avon - Nail experts peeling and brittleness solver
5. Pierre Rene Turbo Growth
6. Pierre Rene Nylon & Ceramide 


1. Green Pharmacy - Olejek łopianowy z czerwoną papryką 
Stymuluje wzrost włosów.
2. Marion - Kąpiel odbudowująca włosy 
Wypróbowałam już z tej serii maseczkę do włosów, której działanie mnie zachwyciło, dlatego też postanowiłam sprawdzić inny produkt z tej linii.


Suche szampony:
1. Isana - Do włosów normalnych i szybko przetłuszczających się
2. Schauma - Włosy lekko po mocno przetłuszczające się
Już kilka razy go używałam i uważam, że działa naprawdę przyzwoicie :) Może jego zapach nie jest zachwycający, ale dość szybko się ulatnia.

Avon - Maseczka do twarzy z wyciągiem z róży
Jest to chyba najlepszy zakup kosmetyczny jakiego ostatnio dokonałam.
Już niebawem recenzja tego produktu :)

9 komentarzy:

  1. nono spora kolekcja, fajne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Eveline odżywka jest bombowa jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :) Miałam ją już wcześniej i byłam bardzo zadowolona.

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tej odżywki firmy Biogena :) mam nadzieje ze zrobisz recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jaka będzie ta odżywka. Jej recenzja na pewno pojawi się na blogu :)

      Usuń
  4. p.s. zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award na moim blogu i zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko ja jestem zakochana w tej odżywce Eveline:) Niska cena a jakie efekty!:)lakierów z tej serii Rimmel osobiście nie polecam, ale to tylko moje osobiste zdanie;)Mam nawet w tych samych kolorach:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam sie nad kupnem tej maseczki różanej.. i nie kupiłam :( jestem ciekawa recenzji. Ciekawy blog :) dodaje do obserwowanych i zapraszam również do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Miała tylko odżywkę eveline:)

    OdpowiedzUsuń