piątek, 1 marca 2013

Mój koszulkowy guru;)

Nie ukrywam, że jestem fanką koszulek zarówno tych zwyczajnych jak i bardziej oryginalnych. Lubię ciekawe motywy, wzory i napisy. Najbardziej cenię jednak rzeczy niepowtarzalne, oryginalne, które nosić będzie niewiele osób poza mną lub tylko ja ;) Ostatnio pisałam Wam o stronie vinted.pl, na której można znaleźć całe mnóstwo ciekawych ciuchów i dodatków. Właśnie za pośrednictwem vinted dokonałam wymiany z użytkowniczką KALINKA_B :) Dziś dotarła do mnie paczka z dwoma koszulkami i małą niespodzianką, która była dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Po rozpakowaniu moim oczom ukazały się dwie cudne koszulki, a między nimi ukryty był naszyjnik (o którym skrycie kiedyś marzyłam) w kolorze mojego ukochanego brązu. Mogę oficjalnie ogłosić, że od dziś kalinka_b będzie moim koszulkowym guru :) Te malowane ręcznie cudeńka są po prostu genialne, widać, że autorka wkłada w to dużo pracy i ma talent! Dla zainteresowanych - koszulki można kupić w różnych kolorach i rozmiarach, dodatkowo można też wybrać własny napis lub motyw. 
POLECAM!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz