niedziela, 3 marca 2013

Bransoletka DIY

Ostatnio dokonałam małej przeróbki jednej z moich bransoletek, dziś pora na kolejną. Kupiłam ją kiedyś w SH za jakieś 2 zł. Jedyną rzeczą, która mi się w niej podobała to fakt, że wykonana jest z drewna. Sam wzór (wielkie żółte i niebieskie kwiaty) i kolory (róż) nie były zachwycające, dlatego też postanowiłam ją nieco przerobić. Wymagało to trochę pracy, ale myślę, że było warto :)

Wykorzystałam takie materiały jak: papier ścierny (grubo- i drobnoziarnisty), papierową taśmę, lakiery do paznokci (biały, miętowy, niebieski) oraz czarną farbę w sprayu. 

1. Pierwszy etap wymagał zeszlifowanie warstwy farby, która była na bransoletce. Najpierw papierem gruboziarnistym a następnie drobnym.

 2. Następnie wykleiłam taśmą papierową pożądane kształty. 



3. Najpierw pomalowałam lakierem do paznokci wolne przestrzenie (nałożyłam około trzech warstw, ponieważ lakiery słabo kryły), następnie po dokładnym wyschnięciu zakleiłam je taśmą i pomalowałam linie sprayem (około dwie warstwy). Oto efekt końcowy :)

Niestety jak to już u mnie bywa zupełnie zapomniałam zrobić zdjęć bransoletki przed przeróbką, no cóż...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz