poniedziałek, 18 lutego 2013

ShinyBox Luty 2013

Parę chwil temu dotarło do mnie najnowsze pudełko ShinyBox. Oto jego zawartość:
1. Premium B.B Cream by Anna Lotan - miniatura 4 ml
2. Dermedic Krem pod oczy - produkt pełnowymiarowy
3. Dermedic tonik, mleczko 2 w 1 - produkt pełnowymiarowy
4. Bioderma płyn micelarny - produkt pełnowymiarowy
5. Bioderma Photoderm MAX SPF50+ - miniatura 5 ml
6. Bioderma Sensibio AR BB Cream SPF 30
7. Rimmel maskara - produkt pełnowymiarowy 
8. Pixers naklejka :)


Dodatkowo ShinyBox rozlosował 200 pełnowymiarowych produktów. Udało mi się i również go otrzymałam :) Był to peeling enzymatyczny marki Dermedic.


A Wy dziewczyny macie już swoje pudełko? Podoba Wam się jego zawartość?

4 komentarze:

  1. To wydanie jest super , tez juz dostałam i umieściłam notkę na swoim blogu :) Az 4 produkty pełno wymiarowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze jakbym dostała takie pudełko to bym oszalała ze szczęścia :D Może kiedyś jak pozwolą mi fundusze to też będę zamawiać, bo widzę, że naprawdę warto. A jak się spisał ten krem BB Anna Lotan, czy jeszcze nie używałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie wypróbowałam, ale niebawem mam zamiar to zrobić. Może napiszę coś na ten temat na blogu :)

      Usuń
  3. Darmowe ShinyStars!
    Dziewczyny w sieci pojawił się darmowy program, który dodaje do waszego konta shinystars, zobaczcie same! :)
    http://www.shinystars.pl/

    OdpowiedzUsuń