wtorek, 26 lutego 2013

Moje kultowe filmy

Zapewne każdy z nas ma swoje ulubione filmy, które mógłby oglądać w nieskończoność i nigdy się nie znudzą. Ja też takie mam i zapewne obejrzę je jeszcze milion razy, a później znowu i znowu :P Przedstawię tu moje TOP10, ale pewnie znalazłoby się ich jeszcze więcej, bo uwielbiam filmy!

1. Ostatni Mohikanin
2. Wróg u bram
3. Władca pierścieni - trylogia
4. Gladiator
5. Wywiad z wampirem
6. Braveheart
7. Pan życia i śmierci
8. Przekręt
9. Dzień świra
10. Ratatuj ;)

Wiem, że może dla niektórych to dość dziwna kompilacja, no ale cóż, uwielbiam te filmy i nic na to nie poradzę. 
A jakie są Wasze ulubione filmy?

1 komentarz:

  1. Oh mój ulubiony dzień świra! Po za tym zielona mila, dwunastu gniewnych ludzi, strach! Ale wiele z tych co wrzuciłaś, przywołały wspomnienia, bowiem widziałam je w dzieciństwie, chyba czas je obejrzeć ponownie :)

    OdpowiedzUsuń