sobota, 16 lutego 2013

L'OREAL Glam Shine Fresh - recenzja

Dziś czas na moją pierwszą recenzję. Jakiś czas temu wspominałam Wam o konkursie organizowanym przez Princessę, w którym można wygrać błyszczyki. Ja już swój odebrałam i przetestowałam :)

Kolor: wybrałam 183 - Aqua pomegranate. W opakowaniu sprawia wrażenie intensywnie różowego, w rzeczywistości jest niemal bezbarwny. Tak prezentuje się na ręce:
Jeżeli chodzi o zapach i smak, jak dla mnie jest bezzapachowy i praktycznie bezsmakowy - to duży plus.
Błyszczyk ten jest dość mały (6 ml), jednak niewielką pojemność wynagradza gęstość kosmetyku. Mi wystarczyło jedno zanurzenie aplikatora na pomalowanie całych ust. 
Produkt ten posiada nietypowy aplikator, dzięki któremu błyszczyk nakłada się bardzo wygodnie. 

Podsumowując: bardzo przyjemny w użyciu, przeciętnie trwały, dość lepki (chyba jak każdy błyszczyk). Niestety odstrasza jego cena - ok. 35 zł, na szczęście był nagrodą w konkursie. Na jego zakup raczej bym się nie skusiła.

Moja ocena to 4/5 :)

A jaka jest Wasza opinie na temat tego produktu? Miałyście już ten błyszczyk?

5 komentarzy:

  1. Jak odebrac ten blyszczyk? Tez wygralam go wczoraj :) i co ide do tego ich kiosku, oddaje papierek po princessie, i z bomby dostaje blyszczyk? Czy czekam na niego tydzien ? Jak to jest ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy odczekać tydzień i zgłosić się z papierkiem i paragonem do kiosku :)

      Usuń
  2. Ale najpierw musze isc do tego kiosku i zadeklarowac sie, ze chce odebrac u nich blyszczyk? :D czy musze odczekac tydzien od wygranej i wtedy ide i bez deklaracji wczesniejszej z bomby dostaje blyszczyk? Niewiem, Pani wyciaga go spod lady czy cos :D dzieki za odp :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu odczekałam tydzień od momentu otrzymania smsa o wygranej i poszłam do kiosku. Dałam papierek z paragonem i wydano mi błyszczyk :)

      Usuń
  3. Aaa tak to dziala :D dzieki :*

    OdpowiedzUsuń