czwartek, 14 lutego 2013

Harper's Bazaar Polska

Przyznam szczerze, że czekałam na te czasopismo i byłam bardzo ciekawa jego zawartości. Niestety numeru zerowego nie miałam możliwości zobaczyć w całości (jedynie fragmenty, gdzieś na blogach) dlatego też nie wiedziałam czego mogę się spodziewać. Dziś udało mi się zakupić pierwszy numer :) Ma 216 stron i kosztował 11,90 zł. Myślę, że jak za takiej jakości czasopismo to nie jest aż tak wiele ;) Bazaar nie zawiódł moich oczekiwań, a nawet powiem więcej - przerósł je. Owszem jest w nim sporo reklam (ale gdzie ich dziś nie ma), jednak rekompensują to wywiady, ciekawe artykuły, dział związany z podróżami, dekoracją wnętrz i architekturą. Możemy znaleźć w nim także dużo informacji kulturalnych. Poza tym oczywiście mnóstwo najnowszych trendów i kolekcje znanych projektantów, nowości kosmetyczne i najmodniejsze w tym sezonie makijaże. W Bazaar największe wrażenie zrobiły na mnie zdjęcia, są na najwyższym poziomie - szczególnie podoba mi się sesja, w której zaprezentowała się Małgorzata Bela.  Polecam także wywiad z Jakubem Gierszałem, który uzupełniły świetne zdjęcia Łukasza Ziętka.
A Wy macie już swój egzemplarz?










1 komentarz:

  1. Nie widziałam go nigdzie, ale przynajmniej pooglądam trochę u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń