niedziela, 17 lutego 2013

Bransoletka po liftingu :)

Zainspirowana pomysłem zamieszczonym na fanpage'u vinted.pl (klik) postanowiłam odświeżyć moją starą bransoletkę. Lifting przebiegł następująco:

1. Tak wyglądała przed.
2. Wybrałam niebieski lakier do paznokci i pomalowałam nim czerwone "oczka". Na zdjęciu efekt po nałożeniu pierwszej warstwy.
3. Po wyschnięciu naniosłam jeszcze jedną warstwę. Oto efekt końcowy :)
Może nie wygląda to powalająco, ale jakaś mała odmiana jest. Niestety w dwóch miejscach trochę "wyjechałam" lakierem na srebrne obwódki, ale jakoś to naprawię ;) Zastanawiałam się czy nie pomalować też tych czarnych "oczek"... Co o tym sądzicie? Jaki kolor by tu pasował?

3 komentarze:

  1. Świetna!
    Myślę, że pasowałby tutaj kolor jasnoniebieski lub koralowy. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Myślę, że ponoszę ją trochę w takiej formie, a później przemaluje :P

      Usuń
  2. faktycznie, teraz wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń