wtorek, 12 lutego 2013

Botki na koturnie???

Od pewnego czasu wytrwale szukam fajnych i wygodnych botków na koturnie. Mówiąc szczerze nie mam zamiaru wydawać fortuny na te buty, ponieważ nie wiem czy w ogóle je wynoszę. Bardzo podobają mi się te na naprawdę wysokiej koturnie, najlepiej z czarnej lub brązowej skórki. Niestety nie należę do osób niskich, zatem czy dodawanie dobie kolejnych 10-15 cm to dobry pomysł? Chyba najładniejsze jakie znalazłam pochodzą ze sklepu http://deezee.pl/ - są piękne ;) Zdecydowanie należą do tych wymarzonych ;P


Interesujące są też te modele:






A jakie botki na koturnie Wy posiadacie w swoich szafach? Polecacie je czy raczej odradzacie?

2 komentarze:

  1. Ja nie lubię butów na koturnie, nie przemawiają do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie, są dla mnie mega wygodne:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń