wtorek, 8 stycznia 2013

piękne + praktyczne = design :)

Stwierdziłam, że nie będę na siłę tworzyć "filozoficznego" posta tylko po to żeby dobrze zacząć. Lepiej napisać o czymś miłym, pięknym i do tego użytecznym, czyli o designie. Nie jest to nic odkrywczego, bo wiele osób się tym interesuje w mniejszym lub większym stopniu. Ja - szczególnie w ostatnim czasie -  jestem zauroczona tą dziedziną sztuki. Przedmioty, twórcy, proces kreowania i wytwarzania, materiały i ich łączenie oraz całe aranżacje, wszystko to wydaje mi się dziś ciekawsze od malarstwa, którym niegdyś tak się fascynowałam. Zamiast się rozpisywać pokażę Wam kilka zdjęć, które naprawdę cieszą oko :) Może któreś z nich też przypadnie Wam do gustu. Jeżeli znacie jakieś ciekawe strony dotyczące designu lub konkretne projekty piszcie w komentarzach :)

Pozdrawiam









Na zakończenie dwa filmy. Design w najlepszym wydaniu ;)





Źródło zdjęć: http://www.contemporist.com/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz