czwartek, 17 stycznia 2013

Inspirujący PRL

Zawsze jakoś wyjątkowo interesował mnie ten okres naszej historii, i nie mam na myśli tylko aspektu czysto politycznego. Staram się poznawać te czasy z perspektywy bardziej socjologicznej, kulturowej - trudno mi to jednoznacznie określić. Fascynuje mnie muzyka tych lat, moda, motoryzacja, literatura, filmy mówiące o tych czasach. Chcę po prostu poznać PRL z jego bardziej codziennej, "ludzkiej" strony. Szczególnie ostatnio interesuje mnie moda panująca w PRL-u. Nie jest ona wcale taka szara i nudna jak by się mogło wydawać. Ludzie wykazywali się wówczas niezwykłą kreatywnością i oryginalnością. 
Ciągle jestem w trakcie "wyrabiania" własnego stylu i zauważyłam, że wiele elementów charakterystycznych dla mody tego czasu bardzo do mnie pasuje i dobrze odzwierciedla mój charakter, dlatego też wprowadzam je do mojej garderoby :) W ogóle mam wrażenie, że różne style i zmieniające się na przestrzeni XX wieku mody, bardziej na mnie działają niż współczesne tendencje. Współczesne ubrania, inspirowana przeszłością nie są dla mnie tak przekonywujące jak ich czyste formy, oryginały noszone w tamtych latach. No ale cóż jakoś trzeba sobie radzić :) Dlatego też chciałabym gorąco polecić dwa sklep: 
Są to miejsca, w których można znaleźć naprawdę wyjątkowe rzeczy! To moje hity z pantuniestal.com:




torba - 30 zł
zestaw zeszytów - 30 zł
wpinka - 25 zł
czapka - 49 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz